خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/27 - 11:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فرخی خبر داد:

بازسازی چند مدرسه در لاهیجان و سیاهکل/ آسفالت تعدادی از جاده های روستایی حوزه انتخابیه به همت بنیاد مسکن

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده و به همت بنیاد مسکن تعدادی از جاده های روستایی حوزه انتخابیه آسفالت شد.

رسول فرخی میکال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در سیاهکل و لاهیجان احداث شد و این ها نیز با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان صورت پذیرفتند.



وی افزود: البته وزارت بهداشت کم کاری های بسیاری دارد به عنوان مثال در بحث تامین تجهیزات پزشکی بسیار ضعیف عمل کرده و هر زمان پیگیر اختصاص امکانات به مراکز درمانی شهرستان های لاهیجان و سیاهکل شده ایم عدم پاسخگویی وزارت بهداشت را شاهد بودیم.



نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده و به همت بنیاد مسکن تعدادی از جاده های روستایی این دو شهرستان آسفالت شدند و قرار بر این شد برای مابقی جاده های روستاهای حوزه انتخابیه نیز عملیات آسفالت ریزی صورت پذیرد.



این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در موضوع نوسازی و بازسازی مدارس هم تعدادی از مدارس شهرستان های لاهیجان و سیاهکل بازسازی شدند و البته امکاناتی نیز برای آنها اخذ گردید./



پایان پیام

  • کد خبر : 355474
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار